quinta-feira, julho 16, 2015

My Invention of Love

I swelled you like a little pill,

And turned you into a giant.

I know you didn’t ask me to,

So rip me off from the inside out,

´Cause you can’t stay

And set fire on my every single thought

That’s why I say…

You can’t stay…

And I might find a way

To take you out!

But if you close your eyes, who am I to you?

Am I your sins or your best dreams?

Could you just be the one who holds me?

Can it be that simple?


Ao som de: https://www.youtube.com/watch?v=49-wNRvJwjk
Imagem: http://www.deviantart.com/art/Broken-77224829 (Pintura feita com um lápis quebrado...)

3 comentários:

Pollyana disse...

Sinto muitíssimo tanto tempo passado sem novos textos publicados aqui. Por mais que eu saiba que este blog é como um mural escondido atrás de alguma cortina da minha casa, onde penduro fotos antigas ou pedaços de vidas que recolho pelo caminho, mesmo assim, sinto muito em não ter dado tanta atenção ao espaço.
Não é exatamente um recomeço. Apenas mais um retalho pendurado. Para que algum dia eu volte, afaste a cortina e me sorria exibidamente solitária e satisfeita com essa coleção oculta de palavras e vidas!

Bom, quanto ao texto publicado propriamente, acho que surgiu meio inteiro. Então está ai do jeito que veio, sem muito rebusco. E nota ao meu "eu futuro". Desculpe o inglês enferrujado! rs... E como diz a música do link: " I'm just the same who I was".

Papaharoshi disse...

Interesting to think how words mix with feelings and become something that there is no word at all...and the moment capture and print with colors that we usually don't see.

In my case, because one of my friend that I've never touch, never saw face to face, I learned how let life burn every single fuel but with balance. Perhaps, understanding that some of our dreams are actually sweet sins....

Papaharoshi disse...

Btw, you really should back, read you again remind me old time "blogger" when my creativity was not that cool but certainly good times... you said a lot of times....."you and your extreme sides...dangerous game.".


-Your Friend.

H.